I'd still want to swan dive [into you] <3

2kommentarer

I Helgen Gifte Sig Min Syster Med Sin Drömprins och Heter Nu Fru Ådemark i Efternamn.
Grattis Finaste!! <3

¤¤¤

Min stalker till halsont uppgraderade sig till en fullfjädrad förkylning med snuva och heshet och rubbet natten mellan torsdag och fredag och under helgen.. Visst var det omtänksamt av den(inte..). Men med positiv energi och knarkande av värktabletter kommer man dock långt!

Jag åkte bil tilsammans med föräldrarna och systeryster (har flera <3) ner till Lidköping. Det var mysigt att gno om varann, det kändes nästan som bilsemestrarna från när jag var liten. Med oss hade vi border terrier-valpen Fant, eller Fjant som han kallas egentligen. Han var väldigt duktig att åka med i bilen för att vara så liten, 4 månader busig. ^^ 

Bröllopsfesten och själva boendet ägde rum i Hällekis, en väldigt mysig hantverksby kombinerad med vandrarhem. Varje hus var både en hantverksbutik med vandrarhemsrum på övervåningen, det gav mycket personlighet, speciellt tillsammans med de arrangerade trädgårdarna framför varje hus.

¤

Vigseln ägde rum i en park vid Hällekis Säteri. Det var en väldigt vacker ceremoni, med ett om möjligigt vackrare brudpar. Det spelades levande musik, bland annat Det vackraste av Cecilia Vennersten och Swan Dive av Sister Hazel. Det kanske låter löjligt, men jag blir t.o.m tårögd av att skriva om vigselceremonin. <3



¤

Min sittplats under bröllopsfesten. <3




Bröllopsfina som få! <3



Det gällde att hålla koll på sitt glas.^^


¤

Själva festen var underbar! Det bjöds på god mat och dryck, och det hände grejer hela tiden, som tal och spex. Tyvärr blev jag hesare och hesare under kvällens lopp, så det var lite svårt att prata till slut.^^

¤

Vet inte riktigt hur jag ska avsluta ett sånt känslofullt inlägg, men det var allafall en otrolig helg.

Tack för att jag fick vara med på en sådan viktig dag i erta liv! <3

Free hugs!! <3

2 kommentarer

sandra

19 Jul 2012 08:52

YAY!! ser å låter som att det var ett fantastiskt bröllop ^^ tråkigt dock att du va lite sjuk :/ men nu har du gjort bort de till Närcon ;D

Ulrika

19 Jul 2012 09:03

Stort tack själv finaste käraste lillasyster min, det var så underbart att ha dig med även om vi inte hann prata såå mycket!! Tack för all hjälp och allt du bidrog med och det fina bidraget till vår bröllopsresa!! <3 Älskar dig!!! <3 Freee Hugs ;0)

Kommentera

Publiceras ej