Ingen rubrik..

0kommentarer

Yo, kaisa här. ^^

Hoppas allt är bra mer er. Med mig är det ok, har dock blivit stalkad av halsont hela veckan. Provade huskuren att gurgla saltvatten X antal gånger, men det svekfulla halsonten envisas jämt att komma tillbaka. (det kanske är svårt att hitta en date ibland, men stalking med tillhörande smärta är inte det rätta sättet att hitta nån, och nej betyder NEJ.. *grr*)

Annars har jag varit trött den här veckan.. Gnäll, gnäll, jag vet.. ^^ Borde egentligen gjort nått vettigt med mitt liv som att sy (och bespara mig framtida sypsykbryt) eller städa (och göra lägenheten glad), eller finna svaret på livets svåra frågor, eller.. jag vet inte.. Blogga kanske. ^^

¤¤¤

Ihelgen ska jag och familjen åka ner till Lidköping till min systers Bröllop! Det ska bli spännande och jag är verkligen glad för hennes (och så klart den blivande mannens) skull! Det är det andra bröllopet någonsin för min del, så jag vet inte riktigt vad jag kan förvänta mig ska hända. Dock har min syster planerat det här i över ett år, så jag vet att det kommer bli underbart. <3

¤

Jag hade tur häromdan när jag var på 'sista minuten'-jakt och hittade väldigt söta klackskor som passar utmärkt till min planerade klänning för bröllopet. Hittade även ett par passade sandaler till min bleach-cosplay. Ett av paren var på rea-hyllan så jag fick två par skor till priset av ett, det kändes väldigt bra!

¤¤¤

Nej, nu får det räcka.. Det kanske är bäst att sova nu och samla krafter till helgens äventyr.

Free hugs <3

Kommentera

Publiceras ej