Yo!! ^^

0kommentarer

Hoppas allt är bra med dig min kära läsare, och att du tycker om de ögonblick du lägger ner för att läsa mina små rader.

Jag heter Kaisa, och här är min nya blogg som kom till just idag! Det kommer vara en väldigt nördig blogg, så om inte det är din grej så var det kul att ses allafall! Den här bloggen kommer mestadels bestå om cosplay!! (sjung hallelulija!!), och såklart mitt liv runt det.

Jag är en relativt ny cosplayare, har vart på cirkus 5 konvent men har bara klätt ut mig på det senaste: Uppcon XII! På det här konventet förgyllde jag tillvaron som Madam Red från Kuroshitsuji(black butler) och det var en otroligt kul upplevelse! Jag åkte till uppcon med mina underbara cosplay-vänner från Norrtälje: TEAM ANKA!! Love ya all!! <3

Så, det här var allt för det här inlägget, börjar bli för sömnig för att tänka ordentligt. Hade tänkt avsluta inlägget med en bild på en läskig frukt jag stötte på idag, som troligen kommer ge mig mardrömmar, men det blev strul med uppladdningen.. Sorry.. ^^

Free hugs!! <3

Kommentera

Publiceras ej