Utbildningsinformation & Team Anka-träff

0kommentarer

Yo, gokväll eller annan passande hälsning för just ditt sammanhang.^^
 
Tänkte att jag skulle försöka att vara mer diciplinerad med att skriva i denna ofta väldigt bort-prioriterade blogg. (vilken konstig mening det blev^^)
 
En kul grej som hänt är att jag äntligen tagit tag i att ringa upp ansvariga till utbildningen jag KOMMER plugga i höst. Det var en väldigt trevlig person som svarade, som verkligen tog sig tid att svara på alla mina frågor samt många till. Jag fick tex veta att det är åtta elever på varje inriktning, så totalt 16 elver, med ungefär 30-50 sökande per inriktning. Jag blev även vägledd till var information till antagningsproverna gömde sig, och fick en smärre chock när jag såg nivån på uppgifterna i fråga!
Herregud, det är ungefär åtta stycken uppgifter, varav minst 3-4 är att skaoa något tredimentionellt. Jag tänker planera upp redan nu hur jag ska lägga upp allt och vilken deadline varje uppgift kommer ha. En vän som pluggar på samma skola har kommit med massor med goda råd, tex som att verkligen tänka utanför boxen när det gäller ett av antagningsproverna, ett tredimentionellt självporträtt. Har redan flera ideer, men tänker hålla dem för mig själv än då länge.~
 
Ikväll var det årets andra Team Anka-träff och jag fick äntligen umgås med mina härliga vänner igen. Det blev några välbehövliga timmar av prat, kramar, fangirlande, nördande, mer prat och kramar och såklart gemenskap! Jag vet seriöst inte hur jag skulle klara mig utan många av de underbaraste personerna på jorden! Love ya all, glöm aldrig det!! <3
 
Hupp, har två händelser jag vill skriva om men tänker spara det till ett eget inlägg: Chillcon3 och Sneakattack a la Butler. Stay tuned!
 
Free hugs~
 
Ps.. Det skadar inte att skriva kommentarer ^^
 

Kommentera

Publiceras ej